123 (“wij” en “ons”) is de exploitant van (https://werkschoen.nl/)
(“Website”). Door het plaatsen van een bestelling via deze Website gaat u akkoord met
de onderstaande voorwaarden. Deze worden verstrekt om ervoor te zorgen dat beide partijen zich bewust zijn van en
akkoord gaan met deze regeling om wederzijdse bescherming en verwachtingen op onze
service.

1. Algemeen
Onder voorbehoud van beschikbaarheid van de voorraad. Wij proberen om nauwkeurige voorraadtellingen op onze website, maar van tijd tot tijd kan er een voorraad afwijking zijn en zullen we niet in staat zijn om al uw artikelen te leveren op het moment van aankoop. In dit geval, zullen wij de beschikbare producten aan u leveren, en contact met u opnemen over de vraag of u liever wilt wachten tot het nabestelde artikel weer in voorraad is of dat u liever wilt dat wij om een terugbetaling te verwerken.

2. Verzendkosten
Verzendkosten worden berekend tijdens het afrekenen op basis van gewicht, afmetingen en bestemming van de artikelen in de bestelling. Betaling voor verzending zal worden verzameld met de aankoop.
Deze prijs zal de definitieve prijs zijn voor de verzendkosten voor de klant.

3. 3. Retourzendingen
3.1 Retourzending wegens verandering van mening
123 accepteert graag retourzendingen als gevolg van verandering van mening, zolang een verzoek tot
retourzending binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel door ons ontvangen is en teruggestuurd wordt naar
ons in de originele verpakking, ongebruikt en in verkoopbare staat.
De terugkeer het verschepen zal op de kosten van de klanten worden betaald en zal worden vereist om
hun eigen verzending regelen.
Zodra retouren zijn ontvangen en geaccepteerd, zullen restituties worden verwerkt tot winkel
krediet voor een toekomstige aankoop. Wij zullen u op de hoogte brengen zodra dit is voltooid
via e-mail.
(123) zal de waarde van de geretourneerde goederen terugbetalen, maar zal NIET de waarde terugbetalen
van eventueel betaalde verzendkosten.

3.2 Garantie Retouren
123 zal elke geldige garantieclaim honoreren, mits een claim wordt ingediend
binnen 90 dagen na ontvangst van de artikelen.
Klanten zullen de retourzending vooraf moeten betalen, maar wij zullen
vergoeden na succesvolle garantieclaim.
Na retourontvangst van artikelen voor garantieclaim, kunt u verwachten dat 123
uw garantieclaim binnen 7 dagen verwerkt.
Zodra de garantieclaim is bevestigd, krijgt u de keuze tussen:
(a) terugbetaling naar uw betaalmethode
(b) een terugbetaling in winkeltegoed
(c) een vervangend artikel naar u opgestuurd (indien voorraad beschikbaar)

4. 4. Leveringsvoorwaarden
4.1 Transittijd Binnenland
In het algemeen zijn binnenlandse zendingen 2 – 7 dagen onderweg.

4.2 Transittijd Internationaal
Bestellingen die internationaal worden verzonden, hebben in het algemeen een transittijd van 4 tot 22 dagen. Dit
varieert sterk, afhankelijk van de koerier die u hebt geselecteerd. Wij kunnen u
een meer specifieke schatting geven wanneer u uw koerier kiest bij het afrekenen.

4.3 Verzendingstijd
Bestellingen worden gewoonlijk binnen 2 werkdagen na betaling van de bestelling verzonden
Ons magazijn werkt van maandag t/m vrijdag tijdens de standaard kantooruren, behalve
op nationale feestdagen waarop het magazijn gesloten zal zijn. In deze
In deze gevallen nemen wij maatregelen om ervoor te zorgen dat vertragingen in de verzending tot een minimum worden beperkt.

4.4 Wijziging van afleveradres
Voor verzoeken tot wijziging van het afleveradres zijn wij in staat het adres te wijzigen
op elk moment voordat de bestelling is verzonden.

4.5 P.O. Box Verzending
123 verzendt alleen naar postbusadressen via postdiensten. We zijn niet in staat om
koeriersdiensten naar deze locaties aan te bieden.

4.6 Artikelen niet op voorraad
Als een artikel niet op voorraad is, zullen wij de artikelen die wel op voorraad zijn onmiddellijk verzenden en
de resterende artikelen verzenden zodra deze weer op voorraad zijn.

4.7 Overschrijding van de leveringstermijn
Als de levertijd de voorspelde tijd heeft overschreden, neem dan contact met ons op, zodat we
een onderzoek kunnen instellen.

5. Traceermeldingen
Bij verzending ontvangen klanten een traceerlink van waaruit zij
de voortgang van hun zending kunnen volgen op basis van de laatste updates die
beschikbaar gesteld door de transporteur.

6. Pakketten beschadigd tijdens transport
Als u vindt dat een pakket beschadigd is tijdens het transport, indien mogelijk, weiger dan het
het pakket van de koerier en neem contact op met onze klantendienst. Als het pakket
pakket is afgeleverd zonder dat u aanwezig was, neem dan contact op met de
service met de volgende stappen.

7. Rechten en belastingen
7.1 Omzetbelasting
Omzetbelasting is reeds toegepast op de prijs van de goederen zoals weergegeven op de
website

7.2 Invoerrechten & Belastingen
Voor internationale zendingen kunnen invoerrechten & belastingen vereist zijn.
123 berekent deze kosten vooraf en toont ze bij de kassa en geeft klanten
de keuze om deze rechten en belastingen vooraf te betalen, of ervoor te kiezen om ze
afzonderlijk te betalen bij aankomst in het land van bestemming. 123 moedigt klanten aan om
rechten en belastingen vooraf te betalen, omdat dit een snellere levering
een snellere leveringstijd, omdat ze dan minder kans lopen op vertragingen bij de douane in hun
land van bestemming.
Als u weigert om rechten en belastingen te betalen bij aankomst op uw bestemming
land, zullen de goederen worden teruggestuurd naar 123 op kosten van de klant, en de
klant zal een terugbetaling ontvangen voor de waarde van de betaalde goederen, min de kosten van
de retourzending. De kosten van de oorspronkelijke verzending worden niet terugbetaald.

8. Annuleringen
Als u van gedachten verandert voordat u uw bestelling hebt ontvangen, zijn wij in staat om
annuleringen te aanvaarden op elk moment voordat de bestelling is verzonden. Indien een
bestelling reeds is verzonden, verwijzen wij u naar ons terugbetalingsbeleid.

9. Verzekering
Pakketten zijn verzekerd tegen verlies en schade tot de waarde zoals vermeld door de
koerier.

9.1 Proces voor pakket beschadigd tijdens transport
Wij zullen een terugbetaling of vervanging uitvoeren zodra de koerier
onderzoek van de claim heeft afgerond.

9.2 Proces voor pakket verloren tijdens transport
We zullen een terugbetaling of vervanging uitvoeren zodra de koerier een onderzoek heeft uitgevoerd
onderzoek heeft uitgevoerd en het pakket als verloren heeft beschouwd.

10. Klantenservice
Voor alle vragen met betrekking tot de klantenservice kunt u ons mailen op [email protected]