Bestellen

Zodra de bestelling door ons team is verwerkt, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

U kunt ook als gast bestellen. Wij raden u echter aan een gebruikersaccount aan te maken. Alleen dan kunt u genieten van alle voordelen zoals:

  • Snellere en eenvoudigere orderverwerking
  • Bekijk een volledig overzicht van uw bestellingen
  • Opslaan van verschillende afleveradressen
  • Ontvang informatie over top promoties

Het is niet mogelijk om uw bestelling online te wijzigen. Voor zover uw bestelling nog niet is verpakt, kan deze achteraf door ons worden gewijzigd. In geval van een wijziging, gelieve rechtstreeks te antwoorden op uw orderbevestiging per e-mail. Onze klantendienst zal dan uw wijzigingsaanvraag herbevestigen.

Als u als gast heeft besteld, dan kunt u uw bestelling zien op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt. Het beste is om onze login te gebruiken, die nog meer voordelen biedt.

Het is mogelijk dat uw e-mailadres onjuist is of dat de bestelling niet correct is voltooid. Controleer uw spam-map.

Neem hiervoor contact op met onze klantendienst. U kunt uw wijzigingsverzoek het beste aan ons doorgeven als antwoord op uw orderbevestiging. U ontvangt dan een bevestiging van onze klantendienst.

Bij ons kunt u eenvoudig betalen met één van onderstaande opties:

  • iDeal
  • PAYPAL
  • Klarna
  • Creditcard
  • In3

In principe is er geen minimum bestelwaarde bij werkschoen. Het is echter mogelijk dat voor afzonderlijke artikelen de verpakkingseenheden in acht moeten worden genomen.

Na ontvangst en onderzoek van de retourzending ontvangt u per e-mail de bijbehorende factuurcorrectie (creditnota). Als de goederen al betaald zijn, krijgt u uw geld terug.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik kan nog steeds niet inloggen?

Waarschijnlijk heeft u een gastaccount aangemaakt toen u uw eerste bestelling plaatste. Neem gewoon contact op met onze klantendienst, die u graag zal helpen.