Veelgestelde vragen

Als uw product op voorraad is, wordt uw pakket verzonden binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling (met uitzondering van weekends en feestdagen).

Als uw product in afwachting is van aanvulling, moet u, behalve in speciale gevallen, rekening houden met 5 tot 7 werkdagen (zaterdagen en zondagen niet meegerekend) om uw pakket te ontvangen.

Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u automatisch een e-mail met een trackingnummer voor uw pakket. U hoeft alleen maar op de link in de e-mail te klikken en naar de website van onze partner DHL te gaan om de status van uw pakket te weten.

Let op! Zorg ervoor dat u uw contactinformatie (e-mail en telefoonnummer) invoert wanneer u bestelt om toegang te krijgen tot al deze informatie.

U kunt uw product binnen 30 dagen vanaf de datum van uw bestelling retourneren: wij hebben een gemakkelijke retourprocedure voor de eerste omruiling!

Voorbeeld: bestel op 15 maart, retourneer uw product tot 15 april.

Verschillende situaties kunnen u ertoe aanzetten een product te retourneren:

  • Het product is niet de juiste kleur of maat ondanks het zorgvuldig lezen van de maattabel
  • Het product bevalt u niet (dat gebeurt…)
  • Het product heeft een ontwerpfout of is beschadigd aangekomen

Om deze redenen is het legitiem om een nieuw product te willen. U zult in staat zijn om een retourzending te maken.

OPGELET: Het product mag niet gedragen zijn (met uitzondering van hulpstukken), noch bevuild (behalve indien de terugzending het gevolg is van een ontwerpfout in de maand die volgt op de aankoop). Indien het product ongeschikt is voor verkoop, behoudt werkschoen zich het recht voor om het product te weigeren.

Het retourzenden is gratis, als dit uw eerste retourzending voor dit product is, als u in Nederland woont en als u de retourvoorwaarden en de bovenstaande stappen respecteert, wordt alles verzorgd door ons en hoeft u niets te betalen.

Buiten Nederland, stuur ons een e-mail. Afhankelijk van de situatie zullen we een oplossing vinden die voor iedereen geschikt is.

Indien u uw product een tweede maal wenst te ruilen en/of terugbetaald wenst te worden, gebeurt de terugzending van het pakje op uw eigen kosten. Bij een tweede omruiling zorgen wij voor de retourzending van het nieuwe product naar u.

De maattabel staat op elk productinformatiescherm om u te helpen de juiste maat te kiezen. Het is toegankelijk met één klik onder het kopje ‘Maattabel’ onder de winkelwagen knop.

Deze gids geeft u aanwijzingen voor de afmetingen. Om uw maat in deze gids te vinden, is het van essentieel belang uw maten te kennen. Wij zullen hier uitleggen hoe u uw metingen correct uitvoert. U zult zien, niets erg ingewikkelds.

Bij ons kunt u eenvoudig betalen met één van onderstaande opties:

  • iDeal
  • PAYPAL
  • CreditCard
  • Klarna Betaal later
  • IN3

In geval van terugzending zullen wij de reeds betaalde factuurbedragen na controle van de goederen zo spoedig mogelijk terugstorten. In de regel wordt het geld binnen maximaal tien dagen gecrediteerd. Wij betalen u altijd uw geld terug via de betaalwijze die u bij de bestelling hebt gekozen.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik kan nog steeds niet inloggen?

Waarschijnlijk heeft u een gastaccount aangemaakt toen u uw eerste bestelling plaatste. Neem gewoon contact op met onze klantendienst, die u graag zal helpen.

Uw factuur is onmiddellijk beschikbaar op uw account, u hoeft er alleen maar een verbinding mee te maken, naar de pagina “geschiedenis van uw bestellingen” te gaan en deze te downloaden.

Ook is de factuur aan de bestelbevesting mail toegevoegd.

Chatten met onze medewerkers kunt u via deze website. Ook kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice. 

Telefoonnummer : 06 10 71 26 55

E-mail : [email protected]